Trafikulykke i dødemandssvinget
I morges har der været en bilulykke i Nuuk.
Det oplyser Grønlands Politi.
Vagtchef Malik Olesen fortæller, at der er tale om et solouheld, hvor en person er kørt ind i en lygtepæl ved dødemandssvinget i Nuussuaq.
- Anmeldelsen kom klokken 08.54, siger vagtchefen.
- Der er mistanke om spirituskørsel, så det har vi oprettet en sag på i forbindelse med færselsuheld.
Polititet har været til stede for at trafikregulere, da lygtepælen blokerede for noget af vejbanen.
Men hændelsen er nu overstået, og føren er ved at blive tilset.